×
×

جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار مسافر با ناوگان عمومی مازندران 

  • کد نوشته: 1571
  • 28 بهمن 1403
  • 10 بازدید
  • ۰
  • بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار مسافر طی ۱۰ ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جا به جا شدند. باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سجاد حسنی بالاجاده –  عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزارمسافر […]

    جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار مسافر با ناوگان عمومی مازندران 
  • بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار مسافر طی ۱۰ ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جا به جا شدند.

    باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سجاد حسنی بالاجاده –  عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بیش از ۳ میلیون و ۷۶۶ هزارمسافر از ابتدای امسال تا پایان دی ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جا به جا شدند.

    او افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب حدود ۷۸۷ هزار سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳ درصدی سفر هستیم.

    عیسی خادمی گفت: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود.

    او افزود: فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و… در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، لذا توصیه می‌گردد هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه‌ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و… هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده نمایند.

    عیسی خادمی گفت: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت دراین بخش است.

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان افزود: در سیستم حمل‌و‌نقل زمینی، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران مسئولیت دارند و موظف به رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل هستند.

    خادمی گفت: در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرارگیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *